Tuesday 15 January 2013

Kesal aku berpanjangan

aku kesal dengan sikap sorang kawan aku ni...aku dah penat dengan perangai dia...
bila di facebook dia post pasai persahabatan tapi hakikatnya aku dilupai...sapa yang lupa sapa sebenaqnya...bila aku tegur sikit mula melenting tak tentu pasal...bila aku sengap sikit cakap aku tak peduli...aku tak akan pernah faham dengan perangai dia....aku cukup muak dengan perangai dia...aku mampu sabar dan ikut rentak dia...sampai bila aku jadi bagai lembu dicucuk hidungnya..sampai bila aku letih la...aku bukan nak buruk-burukkan dia,...entah kenapa dia terlalu baik dengan aku sampai aku tak sanggup kalau kehilangan dia..aku selalu sangat rasa bersalah...aku geram sangat ni...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

sampai sekarang aku boleh cakap yang tak ada sorang sahabat yang betul-betul ngam dengan perangai aku...ada saja yang tak kena....errhhhh....

kenapa dia buat aku macam ni ....aku tak faham...sires aku tak faham....

orang kalau selalu fikir positif dan saling fikir positif dia jarang akan ada masalah....
perkara negatif yang difikirkan itulah yang sengaja membuat masalah...falsafah yang tah hapa-hapa..

Ya Allah kuat kan aku untuk tempuhi semua ni....

No comments:

Post a Comment