Friday 20 April 2012

SAPA NI??


~ ASSALAMUALAIKUM~


hey..hey...sudah manis di tambah gula....aku jeles gila..."AKU ADMIRE DIA DULU"....
aku hari-hari stalk blog dan facebook dia...KAU ada??
aku dari bulan tiga haritu lagi start admire dia...hahaha

sorry kepada akak....

 HAHAHA...
tapi apapun saya tidak kisah siapa yang admire  dia dulu...
okey entry saya kali ini bukannya nak menunjukkan rasa jeles saya kepada tuan punya blog yang comel tetapi hanya nak bagitahu sikit kepada readers blog saya...SIAPA ITU HAFIZ ZAINAL??
penyanyikah?
artiskah?
pelakonkah?
artis koreakah?
artis korea memang sekali tidak mungkin kerana namanya pun sudah membuktikan bahawa veliau adalah orang melayu...
orang melayu yang tiada darah campuran..
okey meh sini nak bagitahu siapa sebenar empunya nama HAFIZ ZAINAL..

nama beliau ialah HAFIZ ZAINAL..
beliau ialah pelajar UNIVERSITI ISKANDARIAH atau dalam bahasa inggerisnya ALEXANDRIA UNIVERSITY, EGYPT....
wah... belajar oversea rupanya....
beliau mengambil jurusan PERGIGIAN....wah nak jadi doktor gigi rupanya...

sebenarnya..saya start tahu tentang si hafiz zainal ketika saya stalk fb ex-student sekolah saya yang belajar di university dan kos yang sama dengan HZ ...
bila saya skodeng-skodeng gambar kakak tuh..dan saya ternampak seorang mamat yang nampak  comiauww gila...
so, saya pun klik lah dekat gambar tuh..dan jumpa fb yang diberi nama HAFIZ ZAINAL...kemudian saya pun add dia...bila saya baca profile dia...baru saya tahu yang dia nih pandai menyanyi rupanya...then, saya bukak lah link youtube dia...dan
dan automatik....
wah..wah..wah..sedapnya suara dia......
saya follow segala BLOG, FACEBOOK MAHUPUN mengelike FANPAGE dia....


 
 layan~

 suka : D
wah.. biarlah saya hanya jadi secret admire...kalau sakit gigi memang nak kena pi cari dia ahh (bak kata kakak yang "admire dia dulu")

p/s : saya hanya meminati suara dia~
saya ada banyak cita-cita dan salah satu cita-cita saya ialah ingin menjadi DOKTOR GIGI...
jujur saya cakap yang dia nih sangat TIDAK sombong
sorry yerr "akak" saya tak marah mahupun jeles...cuma saya nak bagitahu yang saya juga minat dia~hehe
melawak je kak~

2 comments: