Sunday 22 April 2012

VERSUS

 heyppppp....semua sihat...saya bangga orang kunjungi blog saya....tapi saya sedih orang yang kunjungi blog saya tak baca apa yang saya tulis...buat apa saya nak lenguhkan jari saya buat blog nih...padahal haremm...sorang pun tak baca...tapi apapun bagi sapa  baca...sekalung penghargaan kepada anda  diatas budi baik anda...


VERSUS bukan karya Hlovate....
versus maksudnya apa??
eh ko nih mak ko tak hantau gi sekolah..haha..
tujuan kita bukan untuk mencari maksud versus tapi cuma nak bagitahu yang ada rancangan realiti terbaru di TV9 iaitu VERSUS....

Dalam rancangan realiti Versus ini telah di gandingkan sebanyak 5 buah kumpulan untuk merebut wang tunai sebanyak RM200,000 di mana mereka mesti membuat tugasan menggubah semula lagu-lagu yang telah sedia ada. 5 buah kumpulan yang telah di pilih dalam rancangan realiti Versus ini adalah kumpulan Hujan, Sofaz, Black & Parallax, Go Gerila dan 6ixth Sense..

semua kumpulan-kumpulan ini hebat-hebat belako....
saya tengok rancangan ni pun sebab HUJAN bertanding ...kalau tidak tak kelapaq nak tengok...
minggu first memang tak berapa best la tengok sebab tak dak guitarist kesayangan saya...haha...
tapi minggu kedua memang puas gila la tengok...
tapi memang tak dapat dinafikan yang semua kumpulan hebat-hebat belako....

dengan gubahan lagu dari Hujan memang mantapp...
suara lunak Black pulak memang memukau...
Go gerila plak memang kreatif..
yang lain pun best jugak...

and sudah semestinya hujan mendapat pujian yang melambung-lambung...ditambah pulak dengan undian yang paling tinggi setiap minggu wop...

HEYPP..ADA ORANG NAMPAK COMEL DISITU


 LAYAN

P/S: apapun berhibur berhibur jugak, tapi jangan sampai lupa diri sudah.....

No comments:

Post a Comment