Wednesday 23 January 2013

Hari Lahir Kekasihku

wahai kekasihku
ingin sekali aku melihat wajahmu....
wahai kekasihku
ingin sekali aku bertemu denganmu...
wahai kekasihku
ingin sekali aku mimpi tentangmu...
wahai kekasihku
aku rindu padamu
hanya Tuhan sahaja yang tahu
aku sangat rindu padamu
wahai kekasihku.............................
by:nhar
 
;
;
;
;
;
;
;
;
;
 
;
;
 
Alangkah indahnya hidup ini
Andai dapat kutatap wajahmu
Kan pasti mengalir airmataku
Kerna pancaran ketenanganmu
 
Alangkah indahnya hidup ini
Andai dapat kukucup tanganmu
Moga mengalir keberkatan dalam diriku
Untuk mengikut jejak langkahmu
 
Ya RasulAllah ya HabibAllah
Tak pernah kutatap wajahmu
Ya RasulAllah ya HabibAllah
Kami rindu padamu
 
Allahumma solli 'ala Muhammad
Ya Rabbi solli 'alaihi wa sallim
Allahumma solli 'ala Muhammad
Ya Rabbi solli 'alaihi wa sallim
Alangkah indahnya hidup ini
Andai dapat kudakap dirimu
Tiada kata yang dapat aku ungkapkan
Hanya Tuhan saja yang tahu.
Ya RasulAllah ya HabibAllah
Tak pernah kutatap wajahmu
Ya RasulAllah ya HabibAllah
Kami rindu padamu
Kutahu cintamu kepada umat
"Ummati ummati"
Kutahu bimbangnya engkau tentang kami
Syafaatkan kami
Alangkah indahnya hidup ini
Andai dapat kutatap wajahmu
Kan pasti mengalir airmataku
Kerna pancaran ketenanganmu
Ya RasulAllah ya HabibAllah
Tak pernah kutatap wajahmu
Ya RasulAllah ya HabibAllah
Kami rindu padamu
 
 
~salam maulidur rasul~
kekasihku kekasihmu jua



No comments:

Post a Comment