Tuesday 4 February 2014

Bila timbul rasa suka....

Bila timbul rasa suka...hati tak boleh nak kata apa...
Assalamualaikum dan salam sejahtera...
dah lama tak menaip...pagi tadi sempat makan tomyam..sarapan pagi dengan tomyam beb..
tomyam adalah makanan feveret gua sejak turun temurun...tak kisah kat mana pon tomyam dijual...dimasak dirumah atau dimasak sendiri..semuanya sedap..tak pernah dalam dunia ni makanan yang diberi nama tomyam tak sedap...tengah malam pun gua sanggup buat tomyam...hehe..begitulah ceritanya..penangan tomyam..

dah masuk sem 2 dah pun..orang-orang di kolej masih sedikit yang aku kenal..just budak-budak kelas dengan budak-budak kuliah...tapikan..tapikan..dalam banyak-banyak orangkan..aku paling kenal dengan budak-budak kuliah satu nih...hehe..hampir semua aku ingat boleh detect yang depa kuliah apa...hebat tak...mengarut..mengarut..

bilala  aku nak berubah? berubah menjadi lebih baik...lebih solehah..kata nak kawin dengan ustaz tapi perangai tak macam ustajah oiii....yes aku ingin berubah...berubah sikit2 dulu...ingat senang nak berubah...gua dah menjinak-jinakkan diri gua dengan memakai stokin ...Alhamdulillah...dan gua cuba melatih diri gua baca al-quran setiap hari...walaupun satu ayat...sebizi mana pon kita please la quran jangan tinggai ...Al-Quran tu umpama GPS hidup kita...

apapun moga happy selalu sekian...As salam...

Barakallah Imam Muda Naufal....
cikgoogle



ermm..sedih lorh...haha...but........


KEEP 

CALM

WE STILL

HAVE 

IM NAJDI

IM AZHAR




HEHE....PEACE YOOO!!!

No comments:

Post a Comment