Monday 28 May 2012

bwerk #1

hey kamu semua..kenapa kamu semua suka letak gambar manja-manja di fesbukk..
kamu ingat budak lelaki suka kamu letak gambar manja-manja kamu di fesbuk...
kawan,,, kamu kena hati-hati jangan sampai laki-laki di luar sana suka dan tekan like...di gambar kamu yang manja-manja....
kamu tak malu ke...
kamu tak kesian ke kat your future husband...>>bini dia ada orang suka tengok gambar manja-manja...tak kesian...poor you :P
hey kamu...sedar lah sikit....laki-laki yang like tuh..dia tak ikhlas pon like gambar kamu..kamu ingat yerr...
tak kira lah kamu bertudung litupp...bertudung labuh..kalau kamu buat muka manja-manja bikin orang lain meluat sama lu..sedarlah sikit....

nak letak gambar biar gini beb


ramai-ramai...shomel-shomel gini beb





kamu rasa kamu ada maruah tak bila lelaki like gambar kamu...sedar beb....
gua mau bikin panas harini...kerana gua sangat panas sekarang....

hey lu...gua kesian kat bakal laki lu....bini dia penah kapel...
sudah-sudah lah berkapel yer...lu tau tak kapel tu haram...lu tak faham ke...kenapa lu nak jugak...
gua rasa mau unfriend lu je tengok lu upload gambar lu...pipi kembung2....lu ingat syantek...sebelum nak upload pegi cermin diri dulu...tapi gua tahu sebelum lu nak upload mesti lu nak cerminkan diri dulu kan..ehehe....gua tak tahan tengok gamba lu cam gitu...gua mahu gigit-gitgit je...

tolong lah..tolonglah wahai rakan-rakanku...gua pesan kat diri gua jugak...please lah beb...
lu ingat semua orang suka lu wat cam gitu///
gua nak termuntah tengok lu....

stoppppppp~

PENGAKUAN KAUM ADAM~




PESANAN IKHLAS DARI PENAJA: nak dedah urat silakan....tapi lu tau akibatnya....PESANAN INI UNTUK DIRI SAYA TERLEBIH DAHULU DAN BUAT KAUM HAWA DILUAR SANA...MAAF KERAN KETERLANJURAN BCICARA~

2 comments:

  1. alhamdulillah moga dgn video n blog ni menjdi medan dakwah untuk wanita yg masih blm sempurna hijabnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya merasakan tak mampu saya menegur org..kerana diri masih ada kekurangan...tapi entry ini ingin saya tujukan kepada org-org diluar sana yg tahu tapi tak buat..apa-apa thanx sudi datang blog yg sangat banyak merapu-merabannya~ehehehek..

      Delete